Skip to main content

Traballo destina unos 600.000 euros a fomentar y consolidar las cooperativas gallegas

La Consellería de Traballo e Benestar destina casi 600.000 euros al fomento y consolidación de las asociaciones de cooperativas gallegas, apostando por un modelo económico que "ha demostrado su capacidad de resistencia frente a la crisis". Esta aportación fue formalizada con la firma de varios convenios de colaboración entre la conselleira de Traballo, Beatriz Mato, y las asociaciones de cooperativas gallegas Agaca, Eixo, Ugacovi, Sinerxia, Ucetag y Ugacota.

En concreto, las ayudas ascienden a 599.231 euros. De la cantidad total, unos 452.000 euros se destinarán a gastos normales de funcionamiento y 147.031 a actividades de promoción del cooperativismo, como la realización de estudios y publicaciones, cursos o planes de mejora.

Mato indicó que esta línea de colaboración tendrá "especial relevancia" a lo largo de la legislatura, especialmente en lo que se refiere a divulgación del cooperativismo. Según añadió la conselleira, su departamento considera que, con este modelo, pueden obtenerse "empleos estables y de calidad", que compatibilizan la "flexibilidad y seguridad laboral". Traballo resaltó que las cooperativas pueden asumir un "importante" papel en la recuperación económica, promoviendo el desarrollo sostenible y el bienestar social en la comunidad.

Nota de prensa remitida por el Gabinete de Comunicación de la Consellería de Traballo e Benestar de la Xunta de Galicia:

A Consellería de Traballo e Benestar destina preto de 600.000 euros ao fomento e consolidación das asociacións de cooperativas galegas. O departamento, dirixido por Beatriz Mato, aposta por este modelo económico en tanto ten “demostrada” a súa capacidade de resistencia fronte á crise.

Esta achega foi formalizada a través da firma de varios convenios de colaboración entre a conselleira de Traballo e Benestar, Beatriz Mato, e as asociacións de cooperativas galegas (AGACA, EIXO, UGACOVI, SINERXIA, UCETAG, UGACOTA).

En concreto, estas axudas ascenden a 599.231 euros. Da cantidade total, uns 452.000 euros destínanse a gastos normais de funcionamento e 147.031 euros a actividades de promoción do cooperativismo, como a realización de estudos e publicacións, cursos ou plans de mellora.

Para a conselleira, esta liña de colaboración terá “especial relevancia” ao longo da lexislatura, especialmente no que se refire á divulgación do cooperativismo. Este departamento, indicou Mato,considera que, con este modelo, poden obterse “empregos estables e de calidade”, que compatibilizan a “flexibilidade e seguridade laboral”.

Esta aposta cobra máis importancia en tempos de crise, xa que a pesares de que os principios do cooperativismo “sempre están aí”, en situacións económicas como a actual “acrecentan” o seu valor, xa que proporcionan “respaldo” aos seus socios” e poñen as súas necesidades “no primeiro plano”, argumentou a titular de Traballo.

Por iso, a Consellería de Traballo considera que as cooperativas poden asumir un “importante” papel na recuperación económica, promovendo o desenvolvemento sostible e o benestar social na comunidade.

R.